رپ

اخبار و اتفاقات در مورد رپ فارسی

رپ

اخبار و اتفاقات در مورد رپ فارسی

آهنگ بسیار زیبای دایان به یادته


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای دایان به نام یادته

Download New Song By Dayan Called Yadete

دانلود آهنگ جدید دایان به نام یادته

باکس دانلود

متن اهنگ Yadete

حسابی غمگین تو خاطراته دیروز
اون که تنها تو خاطراتش میسوخت
اونکه به یادش میاره اون نگاتو
خدایشش چقدر خوب بود این خونه با تو
دیروز نه قفسه کتابها زنده شد همه تصویر ها اتفاقا
پیدا کردم آلبمونو
یادمه میگفتی اینجوری بمونو
نرو بیرون از خونه بی من
نذار تنها دچار افسردگیشم
حالم خوبه با تو بی شک
زود برگرد بیا دوباره پیشم
بدونه تو روزام سخت میره عزیزم بویه تو از رویه تخت میره
چشای من به این در بازم خیره بدونه تو نمیشه دلم هنوز گیره
یادته میخندیم تو این خونه با هم
نمیرفتی بیرون میمونی خونه با من
بیا عزیزم بیا بخند بازم
بدونه تو خوب نیست این خونه با من
منم که داغونه دلم همیشه با اونه دلم
روزایی که پیشه منه حسابی آرومه دلم
منم که داغونه دلم
همیشه با اونه دلم
روزایی که پیش منه
حسابی آرومه دلم
تکست آهنگ یادته دایان
یادته مینشتستی وقتی پشت سازت
نه انگاری که اصلا یه غذایی رو گازه
منم خیره میشم به دستایه نازتو
کی بکنه این دفعه پس پنجره رو بازشو
کی بکنه دیگه منو نگاه با عشقو
قلبم میگه یه بار اینو ازش خواهش کن
که برگرده تنها نمونی دیگه
یه کاری کن د لعنتی جوونی داره میره
یادته میخندیدیم تو این خونه با هم
نمیرفتی بیرون میمونی خونه با من
بیا عزیزم بیا بخند بازم
بدونه تو خوب نیست این خونه با من
منم که داغونه دلم همیشه با اونه دلم
روزایی که پیشه منه حسابی آرومه دلم
منم که داغونه دلم
همیشه با اونه دلم
روزایی که پیش منه
حسابی آرومه دلم

 

 

 

نظرات  (۱)

دعاهایتان را اجابت کند آنکه آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند...
روزهایتان شاد شاد...تقدیرتان قشنگ... عید قربان مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی